• Michou - Désordre la Ville

     

    Depuis toujours moin la vive ici , lété trankil ti coin la ville

    Nou té pren le temps , le temps pou respirer  ,

    Jordi lé plu difficile , L'auto camoins , tout' la circulation

    Le bruit moteurs gaz l'échappement

    Comment va fé , un jour pour arèt ça , moin mi trouve lé pas gaillard

    Mi demand a moin si lé pas trop tard

     

    Un jour ma remonte là-bas dans la montagne , loin loin loin désord' la ville

    Et puis ma respire l'air , dernirer bout' la plaine , pur pur pur parfum zerb' vert

    Ma trempe mon 2 pieds dan bord la rivièr ,clair clair clair de l'eau Bon Diè

    Et puis ma écout' le vent , siffle dan mon zoreil , fré fré fré ma frissonne un peu

     

    Parfois mi pense nout' ban marmailles , kel pays v reste pou zot

    Béton goudron , et toute la pollution , alors bien sûr moi lé pas très fière

    Plus i sa va moin na l'espace , la forêt champs d'cannes toute i efface

    Si na le progrès , ça le résultat , moin mi trouve lé bien dommage

    Kan mi voit tout ça mi décourage ...

    « Les JokarysCarrousel »
    Yahoo!

    Tags Tags : , , , , , , , ,
  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :