• Maxime Laope - Bouillon brèdes

     

    Si de riz na mèt carry, na pi in' carry cabri

    si de riz na mèt carry, na pi in' carry le thon

    si de riz na mèt carry, mon folie carry poisson

     

    Refrain

    Bouillon brèdes sa bouillon brèdes, bouillon brèdes la mi magine

    In gazon de riz bouillon brèdes, brède citrouille la langue i mouille

    Brèdes Morel moi lé malèle, brèdes Moroum sa moin mi mon'

    Brèdes chouchoute la mi ajoute, si ce gazon de riz bouillon brèdes

     

    Sa ki arrive pou dessert, amise pas mange trop letchis

    Sa ki aime boire l'eau la source, i gaign' pas d'vin Salazie

    Moin mon kaf mi sens mon l'hèr, après boire café péi

     

    Kan moin la trouve mon pégorine (?), mi danse pas comme ban' moris,

    la soupèse corps un kafrine, li kri pas comme margouillat,

    ton rein lu roule comme z'hélices, kan ti larg' ton maloya

     

     

    « Benoite BoulardAnalyse ( Joe Vany et Cédric ) »
    Yahoo!

    Tags Tags : , , , , , , , , ,
  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :