• Canasuc - Ti Kaz en Paille

    (Choeur : ti kaz en paille ...)

    Mi habite un ti kaz en paille

    le soir mi dor desu la paille

    mon femme i tromp tromp a moin

    avec un boug i vend do pain

    toutl'temps mi sort dans la ville

    mon chemin lé plutot trankil

    voilà kmi ral un ti zafèr

    i fé le fort i crache a tèr!

     

     ( Choeur : Mon gâté mon lélé , mon cheveu lé en trin maillé

    mon gaté mon lémé , mon cheveu lé en trin dressé )

     

    La nuit , mi pri bon Diè , i tourn son ziè

    ou poin du tout  , toué la mèn a moin dan'trou

    Le soir , mi pri bon Diè , ferm son ziè

    ou poin di tout , mi compren pi rien du tout

     

    Nana un boug en kit ta mèr

    Cheveu rasta la kaz bo père

    lu la di a moin 2 3 kosemen

    lété i parl mon viè momon

    2 3  coup'd poings dedans la bouche

    la mèt a moin desi la touche

    zetwal katrèr ma la compté

    mon né mi croi lu la kasé

     

    ( Choeur : Mon gâté mon lélé , mon cheveu lé en trin maillé

    mon gaté mon lémé , mon cheveu lé en trin dressé )

     

    Mi ve, sort dan' chemin

    la tèt en lèr , kar moin lé fier

    Arod un ote destin

    la nuit, mi pri bon Diè , i tourn son ziè

    ou poin di tout , mi compren pi rien di tout

     

    ( Choeur : Ti kaz en paille )

     

    Zenfan la misèr i compren pa

    ke zot papa nana tracas

    rhum charette whisky coca

    la drog i don mèm résultat

    Moim mèm mi voudrè bien krié

    un gros bazar pès mon gosier

    l'argent li lé bien compliké

    comment ma fé pou moin gagné

     

    ( Choeur : Mon gâté mon lélé , mon cheveu lé en trin maillé

    mon gaté mon lémé , mon cheveu lé en trin dressé )

     

    La rényon , sort dan ton trou

    alé pa vite  , ou point di tout , boug la l'apren di

    la nuit mi pri bon Diè , i ferm son ziè etc

     

     

    « Racines Des Iles - Mon KèrSabiah »
    Yahoo!

    Tags Tags : , , , ,
  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :